הנהלת חשבונות

שרותי הנהלת חשבונות שאנחנו מספקים כוללים את כלל שרותי הנהלת החשבונות הרגילים לצד ליווי וייעוץ כלכלי בכדי לאפשר לעסק יציבות והתפתחות. השרותים הניתנים על ידנו, כוללים הנגשה של כלל הנתונים הכספיים והמשמעויות הנגזרות מהם באמצעות דוחות וניתוחים לאנשי ההנהלה והדריקטוריון בהתאם לאופיו של הארגון ולהעדפתם של הגורמים השונים העוסקים בניהולו.
בנוסף, על ידי מסד הנתונים הקיים אצלנו ומתעדכן באופן שוטף, אנחנו עורכים השוואות תקופתיות לגבי סעיפי ההוצאות השונים על מנת לאתר סעיפי הוצאות בהם יש חריגה או שאנחנו מעריכים שניתן לחסוך בהם.
כמו כן, אנחנו שמים דגש על נושא החדשנות (Innovation), אנחנו מבינים שמנהלים בעיקר של גופים קטנים, אינם פנויים לעקוב אחרי כלל ההתפתחויות החוקיות והטכנולוגיות הקיימות בשוק ומסייעים לארגונים השונים להטמיע את החידושים ולהתאים את הארגון להתקדמות הנדרשת ולייעל את התהליכים בצורה החלקה ביותר.
השירות הינו מקיף וכולל בין היתר : הנהלת חשבונות (כפולה וחד צדדית) , חשבות שכר והפקת תלושים, דיני עבודה, דיווחים שוטפים למע”מ, מס הכנסה וביטוח לאומי.
השירותים מותאמים באופן פרטני לכל הלקוחות, ניתנים עם יחס אישי בהתאם לצרכי הלקוח. כל שירותי המחלקה מיושמים באמצעות פיקוח מקצועי של רואה חשבון.
השירותים הניתנים: לקוחות שכירים, עצמאיים, חברות ועמותות, בדיקת היתכנות כלכלית ובניית תוכנית כלכלית, כתיבת תוכניות עסקיות